Tak samo niechętnie odwiedzana zakładka, jak i regulamin, dlatego proszę o wyrozumiałość, jeśli przynudzam. Będzie krótko, zwięźle i na temat.
UWAGA
Fabuła jest ruchoma, tzn. może się zmienić z biegiem czasu - dlatego też przed każdym opisem daję datę jej aktualizacji. Przykładowo - królowie mogą się zmieniać, tak samo jak panujący ród, a władcą może zostać każdy z członków - wszystko zależy od Mistrza Gry.
Wersja 27.03.2017
Śmierć króla nadeszła nagle, w parę dni po zaślubinach jego córki. Tym samym wyłączne i niezależne panowanie Weaverów dobiegło końca, a koronę przejął młody, ambitny król - Jory Reed. Korzystając z małego zamieszania w państwie, powstałego przez wszystkie te zmiany, ród Velaryonów zaczął atakować słabsze i mocniejsze grody, próbując powiększyć swe wpływy i terytorium. Nikt nie wie, co będzie ich następnym celem... jeżeli zdobędą Królewską Przystań, położą na wieki kres rodom zarówno Weaverów, jak i Reedów.
Tymczasem za Murem robi się niespokojnie... dzikie ludy przesuwają się na południe, jakby przed czymś uciekając... Czy jest to zagrożenie, które jest o wiele bardziej godne zmartwień, niż intrygi i walki o koronę...?
Tymczasem za Murem robi się niespokojnie... dzikie ludy przesuwają się na południe, jakby przed czymś uciekając... Czy jest to zagrożenie, które jest o wiele bardziej godne zmartwień, niż intrygi i walki o koronę...?
---Fabuła inspirowana troszku Grą o Tron, autorstwa pana G.R.R. Martina, grą GOTA dewelopera Disruptor Beam oraz, w mniejszym stopniu, grą Dragon Age dewelopera BioWare---
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz